środa, 2 lipca 2014

Pytania i odpowiedzi...



Olcia Misowa pyta : Co cię natknęło do pisania?

Odpowiedź: Jeśli chodzi konkretnie o to opowiadanie to nie ma tu jakiejś ekscytującej historii, która was zadziwi. To było tak siedziałam razem z przyjaciółką i w pewnym momencie rozmowy doszłyśmy do wniosku, że w większości  fanfiction główny bohater i główna bohaterka zwykle są w dobrych układach, a jeszcze częściej zakochuj się od pierwszego wejrzenia , a ponieważ ja również wcześniej tak pisałam postanowiłam to zmienić i tak zrodził się ogólny pomysł na to opowiadanie, potem wszystko jakoś samo przyszło :) xxx

Werdż pyta: Jak masz na imię?

Odpowiedź: Rozumiem waszą ciekawość , ale musicie się niestety pogodzić z faktem, że chcę być anonimowa i nawet jeśli podobam wam swoje imię to to będzie zbyt wiele. Bardzo przepraszam , ale kiedyś prowadziłam bloga nie anonimowa i jednym słowem to była tragedia, bo ludzie postanowili mnie zniszczyć …. Ale mogę wam podać podpowiedź! Szukajcie w śród imion głównych bohaterek i nie chodzi mi tutaj tylko i wyłącznie o to opowiadanie, choć nie zaprzeczam, że to może być to imię… Musicie się zastanowić :) Jeżeli ktoś bardzo będzie chciał je poznać zapraszam na prywatną rozmowę na stronie na facebook’u. Może podzielę się z wami tajemnicą… xxx

Patrycja Dzikowska pyta: Skąd pojawił się pomysł na takie opowiadanie ? Polecasz jakieś książki ,filmy które są godne przeczytania i obejrzenia ?


Odpowiedź: Na pierwsze pytanie odpowiadałam już wyżej, więc pozwól , że nie będę się powtarzać :) A co drugiego pytania to tak kilka książek, które mogę wam zaproponować to : Trylogia „Igrzysk śmierci” – Susan Collins , „Intruz” – Stephanie Meyer,  „Winter” i „Silver” – Asia GreenHorn, „Piękne istoty” – Kami Garcia & Margaret Shol , „Ja diablica”, „Ja anielica” oraz „Ja potępiona” – Katarzyna Berniak Miszczuk , „Rywalki” – Kierra Cass. Filmy… filmów oglądam niewiele także… mogę polecić wam „ Gwiazd naszych wina” (książki jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar), „Bez mojej zgody” , „Szkoła uczuć” , „Joe Black”, „ Piraci z Karaibów”! ( uwielbiam wszystkie części^^ ) i w sumie to tyle ;D

Pytań nie było zbyt wiele, ale jeżeli chcecie jeszcze coś wiedzieć to nie krępujcie się przecież w najgorszym wypadku po prostu wam nie odpowiem :)

W prywatnych sprawach zapraszam tutaj  : https://www.facebook.com/thisismeblogger?ref_type=bookmark

3 komentarze:

Unknown pisze...

kiedy będzie rozdział ? ;) i mam pytanie :
- masz/miałaś swoje ulubione opowiadanie o One Direction ? jak tak to jakie ? ;)

Mystery pisze...

Rozdział będzie dziś wieczorem właśnie zabieram się do pisania :)

Anonimowy pisze...

Masz najlepsza przyjaciółkę/przyjaciela? A moze masz więcej prawdziwych przyjaciół? Czy twoim zdaniem istnieje przyjaźń damsko- męska?