czwartek, 29 sierpnia 2013

Change



Rozdział 4.
                                                                 ~Oczami Julii~
-Cześć kicia – pod oknem stał Harry , opierał się o parapet i zadziornie się uśmiechał.
- St…Styles… co ty tu robisz ? – zapytałam zdziwiona jego obecnością w sypialni.
-Cóż za urocze powitanie – zaśmiał się z drwiną .
Szybko zamknęłam drzwi pokoju na klucz.
- Ty nie możesz tu teraz być , moi rodzice są w domu , jak mój tata cię zobaczy to najpierw zabije mnie , a potem ciebie ! –zaczęłam panikować .
Harry nic sobie nie robił z moich ostrzeżeń , po prostu podszedł do mnie i zatkał mi usta pocałunkiem jednocześnie mnie uciszając . Odsunął się ode mnie , przez może minutę uśmiechał się , normalnie , tak z czułością , ten uśmiech podobał mi dużo bardziej niż ten łobuzerski .Niestety chłopak zmienił wyraz twarzy i teraz wyglądał tak jak zawsze , jakby wszystko było mu obojętne .
- Har… - zaczęłam , ale przypominając sobie ostatnie ostrzeżenie Pauli ugryzłam się w język – Styles skąd ty w ogóle wiesz gdzie ja mieszkam ? – zapytałam szeptem.
- Paula mi powiedziała , a wszedłem przez okno – odpowiadając nie patrzył na mnie , jego wzrok wędrował po moim pokoju .
- A po co tu przeszedłeś ?
- Chciałem zobaczyć twój pokój - zaśmiał się .
- Ok… już zobaczyłeś – przewróciłam oczami i  usiadłam na łóżku , miałam nadzieję , że rodzice nie usłyszą jak rozmawiamy .
Harry przez chwilę chodził po moim pokoju oglądając zdjęcia wiszące na ścianie , a ja w milczeniu mu się przyglądałam . Nawet nie zdawał sobie sprawy jak bardzo go potrzebowałam , świadomość tego , że był blisko mnie napawała mnie tak wielką radością , że nie dało się tego opisać . To niesamowite , że tak bardzo pragnę kogoś kto jeszcze nie dawno wzbudzał we mnie strach , teraz oddałabym wszystko by móc być w jego ramionach , napawać się jego zapachem i całować go ilekroć będę miała na to ochotę. Ale pozostaje
jeszcze pytanie czy on też mnie chce , czy cokolwiek do mnie czuje ? A może jestem dla niego kolejną laską , którą chce się pobawić ?
- Nie jesteś już z Tom’em – powiedział i odwrócił się w moją stronę – wiesz co to oznacza ?
- Nie… - odpowiedziałam , a on usiadł obok mnie .
- Że po „chrzcie” będziesz tylko moja kicu – uśmiechnął się zadziornie .
- Dlaczego ? – zapytałam .
Odpowiedzi na to pytanie nie uzyskałam , bo usłyszeliśmy jak ktoś zbliża się do mojego pokoju . Styles pocałował mnie jeszcze raz , po czym podbiegł do okna i dosłownie przez nie wyskoczył . Wstałam i podeszłam do okna , zobaczyłam jeszcze jak chłopak przeskakuje przez ogrodzenie , a potem znikł gdzieś w ciemności .
Wtedy drzwi mojego pokoju otworzył tata , nie odwróciłam się , stałam przy oknie i wpatrywałam się w ciemne niebo , na którym lśniły gwiazdy , byłam tak szczęśliwa , że chyba nikt nie będzie wstanie tego zepsuć .
- Julka , co ty robisz ? Czemu jeszcze nie śpisz ?-  słysząc głos ojca szybko zamknęłam okno i szybko się odwróciłam , była dopiero 23 , ale on jak zwykle musiał mieć do mnie jakieś pretensje .
- Wydawało mi się , że ktoś chodziło po ogrodzie – skłamałam – nie mogę zasnąć .
- Z kim rozmawiałaś ?
- Z Emilią – odpowiedziałam szybko – ona też ma problemy ze snem – nie wiedziałam , że umiem tak dobrze kłamać , w sumie to był pierwszy raz , gdy okłamywałam rodziców , nie lubiłam tego robić , ale sytuacja tego wymagała .
- Czyżby ? – mówił podejrzliwym tonem , czułam jak żołądek podchodzi mi do gardła , bałam się , że mi nie uwierzy .
- Pewnie , tato przecież wiesz , że nigdy bym cię nie okłamała -  powiedziałam starając się , żeby ton mojego głosu był wystarczająco przekonywujący .
- No dobrze – po jego głosie można było łatwo wyczuć , że nie do końca mi wierzy – idź już spać .
- Dobrze tato , dobranoc – uśmiechnęłam się , a on wyszedł z mojego pokoju zamykając za sobą drzwi .
Uff.. uwierzył , a przynajmniej częściowo .  Jak na razie kłamstwo nie szło mi źle , wiedziałam , że od chwili , gdy stanę się częścią gangu będę musiała robić to pewnie codziennie . Ale przecież sobie poradzę , to wcale nie jest aż takie trudne .
Położyłam się na łóżku i zaczęłam myśleć o tym co powiedział Harry – „Po chrzcie będziesz tylko moja…”.   Mam takie przeczucie , że on też do mnie coś czuje , ale to ukrywa , po nim nie łatwo rozpoznać co tak naprawdę czuje , jest świetny w ukrywaniu emocji . Ale kto wie , może mi uda się sprawić , że w końcu się otworzy ? Chciałabym go poznać , ale nie jako Styles’a przywódcę gangu , tylko Harry’ego  chłopaka , który najwyraźniej boryka się z jakimś problemem , który zbyt trudno rozwiązać  , z którym nie potrafi sam sobie poradzić . Chcę mu pomóc , chcę do niego dotrzeć , jednak to może być trudniejsze niż się wydaje . Jeszcze nigdy nie widziałam człowieka , który byłby aż tak bardzo zamknięty w sobie . Wszyscy mówią , że on jest zły i potrafi tylko ranić , ja sądzę , że dobro jest w każdym człowieku , tyle , że czasem zbyt głęboko ukryte , żeby móc  je dojrzeć . Harry też jest dobrym człowiekiem i potrafi kochać , wiem to , bo wiedzę jak na mnie patrzy . Z dnia na dzień nabieram coraz większej pewności , że on też mnie kocha , a fakt , że dzisiaj do mnie przyszedł pocałował i jeszcze te słowa , sprawiły , że moje podejrzenie stało się jeszcze mocniejsze niż wcześniej .
Czy to oznacza , że on chce ze mną być ? Po mimo tego , że użył słowa , którym wręcz uwielbiał mnie określać – kicia- to te słowa były takie szczere , tak jakby wypływały prosto z jego serca , dziwne wcześniej twierdziłam , że Styles go nie posiada , a teraz ja oddaje mu swoje . To śmieszne , ale prawda jest taka , że go kocham , kocham go jak jeszcze nikogo innego i nie wiem co by musiało się stać , żebym przestała pałać do niego tak wielkim uczuciem .
Nagle dostałam smsa , zdziwiona podniosłam telefon , kto pisał do mnie o tej porze ?
Treść smsa była taka :
„Śpij dobrze kiciu xx
                                   Styles”
I niech mi ktoś teraz powie , że on nie ma uczuć i potrafi się tylko bawić dziewczynami , to , że z innymi tak było to nie znaczy , że ze mną też musi tak być …
__________________________________________________________________________
Chciałyście to macie , zawzięłam się i napisałam 4 rozdział , ale przepraszam jak się komuś nie spodoba , bo był pisany na szybko ;/ <3
10 KOMENTARZY = NOWY ROZDZIAŁ <3

16 komentarzy:

pewna12318 pisze...

Super <3

Andzia Styles pisze...

Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału to jest takie Super ty piszesz najnajlepsze opowiadanie

Oliwia Poddębniak pisze...

Jezu jak ja kocham te opowiadanie! Jest niesamowite! Masz talent dziewczyno! :* Jutro nic nie dodasz wiec oczekuje juz soboty! <3 Nie potrafie sie doczekac <3

Anonimowy pisze...

Szuper <3

Anonimowy pisze...

Nie z tego światu <3333333
Zakochałam się ; ***** *_*
Nie mogę przestać czytać *_____*

Zuzanna Anna pisze...

Świetny *.* Z niecierpliwością czekam do soboty ♥

Shadow pisze...

Napiszę teraz to co pomyślałam jak to przeczytałam "Ja pierdolę zajebisty!"

Misaczekx333 pisze...

Daaaaaalej.

Niall Horan pisze...

Dalej szybko ;)

Anonimowy pisze...

Czekam na next :)

Anonimowy pisze...

Uwielbiam czytać twojego bloga!

Sasi Żabcia pisze...

Świetny! Pisz szybko następny <33

Oliwia Poddębniak pisze...

Dodasz cos dzisiaj? ;3 plizzz

Oliwia Poddębniak pisze...

Dodasz cos dzisiaj? ;3 plizzz

Oliwia Poddębniak pisze...

Dodasz cos dzisiaj? ;3 plizzz

Sylwiaa Sochaa pisze...

Kochammm !!! <3333 Czekam nn ! ^^