poniedziałek, 24 marca 2014

WAŻNA INFORMACJA :)



Drodzy czytelnicy :)
Piszę tą wiadomość ze szczególnym przekazem dla pewnej zbulwersowanej osoby , która pod ostatnim rozdziałem napisała komentarz z presjami o braku nowego rozdziału , już wyjaśniam dlaczego nic wczoraj nie dodałam :
Rozdział jest napisany , jednak ja obiecuję , że rozdział będzie dodany jeżeli będzie 20 komentarzy , prawda ? A wczoraj o godzinie 23 było komentarzy zaledwie osiem , a ja też chodzę do szkoły , też się uczę , też muszę wstawać o 7 rano , nie siedzę całymi dniami w domu pisząc opowiadania . Więc nie bardzo rozumiem dlaczego ta osoba jest na mnie zła , jeżeli będzie 20 komentarzy to oczywiście dodam rozdział , ale z tego co widziałam do tej pory nie ma tylu ;)
Dziękuję za uwagę :*

1 komentarz:

Unknown pisze...

Nie przejmuj sie ta osoba musi to zrozumieć