niedziela, 9 czerwca 2013

Kiss you



Rozdział 23.
        *Dwa lata później  *
                                                  ~Oczami Julii~
- Hazzuś  gdzie jest moja sukienka ? – zapytałam chłopaka , który był w pokoju razem z naszą roczną  córeczką .
- W sypialni – powiedział to tak jakby to było oczywiste i zaśmiał się .
- Kochanie to nie jest śmieszne , w sypialni jej nie ma  – oburzyłam się – za trzy godziny  zaczyna się ślub Nialla i Agaty , a ja zgubiłam sukienkę !
- Słoneczko nie denerwuj się , bo przestraszysz Darcy – chłopak cały czas się śmiał co było totalnie w jego stylu -  Jak nie ma w sypialni to może w garderobie będzie ? – zaproponował .
- Dora zaraz sprawdzę – miałam wyjść z pokoju , ale coś sobie przypomniałam – Harry , a ty pamiętasz co dzisiaj jest za dzień ?
- Jeśli się dobrze orientuje  w dniach tygodnia to chyba sobota – znowu zaczął się śmiać i wziął Darcy na ręce .
- Dzisiaj mijają trzy lata odkąd się poznaliśmy – przypomniałam mu.
- Tylko trzy ? – zdziwił się – Wow ! Znamy się trzy lata , a już jesteśmy małżeństwem i mamy dziecko , fajnie , fajnie …
- No , a pamiętasz to jak wszedłeś do klasy i jak ci Brown kazała ze mną siedzieć w ławce ? Myślałam , że dostanę zawału jak obok mnie usiadłeś i jeszcze się uśmiechnąłeś – wspominałam śmiejąc się .
- Albo to jak się po raz pierwszy całowaliśmy – Hazz  uśmiechnął się – albo jak po raz pierwszy … - przerwałam mu .
-Harry nie przy dziecku – skarciłam go wzięłam małą od niego – a właśnie dzwoniłeś do swojej mamy ?
-Wszystko jest załatwione od tygodnia , przestań się zmartwiać – pocałował mnie delikatnie w policzek – moja mama wychowała mnie i moją siostrę na porządnych ludzi , więc nie masz się o co martwić .
- Co do ciebie miałabym wątpliwości – zaśmiałam się – wiem , wiem , że twoja mama jest wspaniała , ale ja po prostu nie lubię zostawiać naszej księżniczki  , jest dla mnie najważniejsza na świecie .
- Poczekaj aż będzie mieć 16 lat , będzie w okresie dojrzewania i powie ci , że cię nienawidzi .
- A tobie to niby nie ? – zapytałam trochę oburzona .
- Nie wiem , moja siostra zazwyczaj krzyczała na mamę , a do taty nic nie miała .
- Aha , ale wiesz  z naszą Darcy może być inaczej .
- Pewnie będzie – zaśmiał się

Kilka godzin później . Wesele Agaty i Niall coraz bardziej się rozkręcało , panna młoda wyglądała wprost nieziemsko , oczywiście panu młodemu też nic nie brakowało . Na przyjęciu nie było zbyt wielu ludzi , tylko przyjaciele i rodzina , nowożeńcy nie chcieli , żeby  fanki lub paparatzzi dostali się do lokalu , bardzo cenili sobie prywatność  . Co innego było na ślubie Zayna i Pauliny , w pewnym momencie już nikt nie wiedział kto tak naprawdę był zaproszony , a kto nie . W tej chwili One Direction łącznie panem młody gdzieś wybyło , a ja i Paulina siedziałyśmy przy stole rozmawiając i oglądając pary tańczące na parkiecie . Po krótkiej chwili dołączyła do nas Agata.
- Jak tam panno Horan ? – zapytała Paula uśmiechając się .
- W tej chwili jestem najszczęśliwszą osobą na całym świecie – odpowiedziała Agata , z jej twarzy nie znikał uśmiech . Gdy  zauważyła , że mój kieliszek z winem jest cały czas pełny – Julka czemu ty nie pijesz ? Jak był toast to też nie piłaś …
- Eh… no … ja… bo …. – zaczęłam się jąkać , wiedziałam , że jeśli powiem im prawdę to będzie masakra.
- Ty co ? – Agata zapytała ponownie.
- Jest w ciąży – Paulina odpowiedziała za mnie , nic jej nie mówiłam , aż tak to po mnie widać ?
Panna młoda zerknęła na mnie pytająco , a ja na potwierdzenie tego co powiedziała moja przyjaciółka skinęłam głową .
- A Harry wie ?- koleżanka zadawała kolejne pytania .
 - Nie – westchnęłam – Darcy ma dopiero rok , znowu się pośpieszyliśmy …
- Ale i tak mu musisz to powiedzieć -  Paulina nałożyła sobie na talerzyk kawałek ciasta truskawkowego – jak ja zaszłam w ciąże z Lilly to sama ciągle mi powtarzałaś , że muszę to powiedzieć Zaynowi – przypomniała mi.
- Wiem , wiem – zapewniałam – zrobię to jeszcze dzisiaj tylko muszę wybrać odpowiedni moment .
- Jaki ? Jak będzie pijany ? – Paulina zadała sarkastyczne pytanie , a cała nasza trójka wybuchła śmiechem .
- A co tu tak wesoło ? – zapytał Zayn , który razem z resztą chłopców podszedł do naszego stolika .
- Nic , nic kochanie  , takie tam babskie sprawy – odpowiedziała mu jego żona próbując powstrzymać śmiech oraz gestem nakłaniając mnie do tego , abym w tej chwili powiedziała Harremu o ciąży .
- Słońce – zwróciłam się do małżonka – możemy się przejść ? – zaproponowałam .
- Oczywiście – na jego twarzy pojawił się słodki uśmiech .
Wstałam od stołu i razem z Harrym ruszyłam w kierunku ogrodu , który znajdował się za budynkiem , w którym odbywało się wesele . Na początku szliśmy w ciszy  wąskimi ścieżkami  wśród otaczających nas kwiatów , krzewów i drzew , słuchaliśmy muzyki , która dochodziła z budynku . Wiedziałam , że nie mogę dalej tego przeciągać  , w końcu jesteśmy małżeństwem i nowe dziecko to żadna tragedia.
- Jestem w ciąży – powiedziałam prosto z mostu .
- Co ? – chłopak wydawał się być strasznie zdziwiony .
- Jestem w ciąży – powtórzyłam – będziemy mieli dziecko , drugie …
- To wspaniale ! – Harry złapał mnie w tali i podniósł mnie do góry jednocześnie namiętnie całując w usta – jestem bardzo szczęśliwy – postawił mnie na ziemi i ponownie pocałował .
- Kocham cię – powiedziałam po chwili i wtuliłam się w niego .
- A ja ciebie bardziej …
I właśnie tak teraz wygląda moje życie , jest trochę zakręcone , ale mimo wszystko wspaniałe i nigdy nie chciałabym go zmienić , bo dla mnie jest po prostu idealne . Wiem , że przed nami jeszcze wiele wzlotów i upadków , drugie dziecko , muszę skończyć studia , znaleźć pracę , Harry będzie wyjeżdżał w trasy , ale mimo wszystkich przeciwności losu  na pewno sobie poradzimy , bo to co nas łączy to nie jest byle jakie uczucie , to jest prawdziwa miłość .
                                                                                                    The end
_____________________________________________________________________
CZYTACIE = KOMENTUJECIE <3 

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Super! <3

Anonimowy pisze...

Super

Emily Bukater pisze...

Jak zwykle super! <333 Szkoda, że już koniec. Mam nadzieję,że będzie następne opowiadanie

nic pisze...

Aww.... ja cie kocham ♥

Unknown pisze...

Śliczny <3

Kiedy następne opowiadanie ?? KC

Mystery pisze...

W środę wieczorem będzie prolog :)