niedziela, 31 marca 2013

Rozdział XIII :)



 ~Dodatkowe ułatwienie …
                                                                      ~Oczami Julii~

    Give you this, give you that ,Blow a kiss, take it back, If I look inside your brain, I would find lots of things, Clothes, shoes, diamond rings ,Stuff that's driving me insane -  słowa tej piosenki obudziły   , tak to był mój telefon , na szczęście nie obudził Darcy .
mnie w środku nocy
- Halo ? – zaspana odebrałam .
- Biorę ślub ! – usłyszałam  radosny krzyk Pauli.
- Że co ?
- Zayn oświadczył mi się wczoraj! Będę panią Malik ! Ogarniasz ? – przyjaciółka krzyczała do telefonu , a ja dopiero po chwili zrozumiałam po co dzwoni.
- O mój Boże ! Gratulacje ! To wspaniale !
- Nom , jestem tak szczęśliwa , że nie umiem tego opisać , a ślub już za 3 tygodnie – wyjaśniła.
- Tak wcześnie ?  - zapytałam zdziwiona .
- No , bo przynajmniej będziesz miała jaki powód podać swojej mamie , żeby wrócić do Londynu.
- Czyli taką datę ustaliliście , żebym mogła wrócić ? – zadałam to pytanie z lekkim niedowierzeniem .
- Czego się nie robi dla przyjaciół ?
                                                                      ~Oczami Harrego~
- Z jakiego powodu budzisz mnie o 3 w nocy ? – zapytałem odbierając telefon.
- Bo chcę ci powiedzieć coś ważnego – usłyszałem głos Malika – Żenię się !
- Wow ! Super ! – powiedziałem sarkastycznie , a po kilku sekundach ogarnąłem co on do mnie mówił – Żenisz się ? Na serio ?
- Nie wiesz na niby – zaśmiał się z ironią -  No i przy okazji ja i Paula ściągniemy ci narzeczoną !
- Nie rozumiem …
- Przyjaźnie się z idiotą – skomentował śmiejąc się – no , bo jak ja i Paula bierzemy ślub to raczej Julka przyjedzie na ślub przyjaciół , prawda ? Mama jej pozwoli tu przyjechać ,ona zabierze Darcy , zostanie z tobą i wszyscy będą żyć długo i szczęśliwie – wyjaśnił.
- Nie wydaje ci się , że to jest jakieś za proste ? – jak zwykle miałem wątpliwości.
- Facet my ci tu sprawę ułatwiamy , a ty jak zawsze patrzysz pesymistycznie , wszystko się uda .
-Mam nadzieję … a tak w ogóle to gratulacje stary ! – powiedziałem .
- Dzięki  i nie martw się już Styles .
 Przepraszam , że taki krótki (znowu xD ) , ale mam problemy z paczadełkiem ( czyt. okiem ) ;c Postaram się napisać coś dłuższego jutro ;)

2 komentarze:

Madzix pisze...

Czekaam ^^

monako pisze...

Jezu... To jest wspaniałe czytam od 1 rozdziału i czekam z niecierpliwością na następny proszę pisz dalej masz wielki talent !