sobota, 9 marca 2013

Roział I



~Pierwsze spotkanie
                                                   ~Oczami Julii ~
Dzisiejszy dzień był  naprawdę piękny , świeciło słońce , ptaki śpiewały i było bardzo gorąco . Taka pogoda w Londynie to rzadkość , dlatego razem z przyjaciółkami postanowiłyśmy jak najlepiej wykorzystać dzisiejszy dzień , tym bardziej , że dzisiaj  nasza kawiarnia była zamknięta i miałyśmy dzień wolny . Postanowiłyśmy przejść się do parku , a potem skoczyć na koktajle . Szybko wyszłyśmy z domu i ruszyłyśmy dobrze nam znaną  drogą  w stronę parku.  Tuż przed wejściem stało mnóstwo dziennikarzy  i paparatzzi ,  słyszałam tylko pare zdań , które wypowiedzieli  , męczyli jakiegoś biedaka pytaniami o jego nową dziewczynę .   Szkoda mi go było , sama niegdy nie chciałabym  znaleźć się w takiej sytuacji . Zatrzymałyśmy się niedaleko zbiorowiska , z tej strony , gdzie było widać chłopaka . Paula , jenda z moich przyjaciółek   , powiedziała :
- Patrzcie przecież to jest jeden z tych , no …- zastanowiła się chwilę – One Direction ! Ten Harry .
- Całkiem przystojny – powiedziałam wpatrując się w chłopaka , stałam naprawdę bardzo blisko niego , mam nadzieję , że tego nie usłyszał .
- Harry kim jest twoja nowa dziewczyna ? – jeden z reporterów zadał mu po raz  setny to samo pytanie .
- Moja nowa dziewczyna to …yyy…-jąkał się, w tym momencie razem z dziewczynami  miałyśmy zamiar wejść do parku , ruszyłyśmy , a ja przeszłam tuż obok Harrego – To jest moja nowa dziewczyna – oznajmił , a ja poczułam jak ktoś łapie mnie za rękę i przyciąga do siebie.
Nagle znalazłam się w samym środku  zgromadzenia dziennikarzy tuż obok chłopaka . Otaczał  mnie blask fleszy , pytania  reporterów słyszałam  jakby byli jakieś 200 metrów ode mnie , byłam w ciężkim szoku , nawet nie bardzo wiem co się później działo .  Potem Harry coś mówił do tych ludzi , a jeszcze później chwycił mnie za rękę  i pociągnął za sobą do  swojego samochodu , gdy byliśmy już w środku , powiedział :
- Cześć , ja jestem Harry  
- Wiem kim jesteś – przerwałam mu – moja młodsza kuzynka się w  tobie kocha i mi wszystko o tobie powiedziała .
- Aha no to fajnie , a ty jesteś ? – zapytał .
- Julia Green – przedstawiłam się – mam angielskie nazwisko , ale pochodzę z Polski.
- A więc , Julio  zdajesz sobie sprawę z tego , że teraz będziesz moją dziewczyną ?
- Że co ?! – krzyknęłam .
- Nie słyszałaś jak mówiłem to dziennikarzom ?- zdziwił się .
- Nie , byłam za bardzo zszokowana tym , że mnie dotknąłeś – powiedziałam sarkastycznie.
 Mam nadzieję , że wam się podoba :) Przepraszam , że pierwszy rozdział taki krótki , jeśli chcecie kolejną część to proszę o komentarze :)

2 komentarze:

Madzix pisze...

Oo fajnie sie zapowiadaa jestem ciekawa co dalej czekaam ^^ mam nadzieje ze dodasz jeszcze dzisiaaj *le ładnie prosi*

Anonimowy pisze...

Super jest :D :D