piątek, 31 maja 2013

Liebster Award !



Liebster Award
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
____________________________________________________________________________
 Zostałam nominowana przez :
DZIĘKUJĘ BARDZO :)
Pytania i moje odpowiedzi :
1.Czy masz jakieś fobie ?
Nie 
2.  Ile masz lat ?
14
3.   Czy lubisz Justina Biebera ?
Nie jestem jego fanką , ale mimo wszystko go lubię .
4.   Masz jakiegoś zwierzaka ?
Tak , pieska .
5.   Czy lubisz swoje imię ?
Tak
6.  Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Dziennikarką , pisarką lub stylistką .
7.   Ulubiona potrawa ?
Pizza ,spaghetti .
8.   Za co lubisz One Direction ?
Przede wszystkim za muzykę jaką tworzą , za to , że po mimo tego co osiągnęli nadal są sobą , za to , że pomagają biednym , że kochają swoich fanów i oczywiście za ich niesamowity talent <3
9.  Często chorujesz ?
Nie , ale jak już mi się zdarzy to zwykle trwa to długo .
10.  Byłaś na jakimś koncercie 1D ?
Jeszcze nie ;/
11.  Lubisz Perrie Edwards ?
Bardzo <3
Moje nominacje :
 Moje pytania :
1. Jak masz na imię ?
2. Z jakiego jesteś województwa ?
3. Jaka  była 1 piosenka 1D , którą usłyszałaś ?
4. Jakie jest twoje marzenie ?
5. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
6. Jaki masz kolor oczu ?
7. Jaka jest twoje ulubiona książka ?
8. Ile masz lat ?
9. Wolisz album UAN czy TMH ?
10. Kto jest twoim ulubieńcem ?
11.Twoja ulubiona pora roku ??

Brak komentarzy: