czwartek, 23 maja 2013

Kiss you



Rozdział 7.
                             ~Oczami Julii~
Ja i Harry  siedzieliśmy teraz u niego w domu i czekaliśmy aż Paula i Zayn wrócą  ze swojej pierwszej   .  W sumie to ja  nadal nie wiem czy ja i Harry jesteśmy parą  czy nie. Teoretyczni e zachowujemy się jak para , ale żadne z nas nie poruszyło jeszcze tego tematu  i chyba  przyszedł najwyższy czas , żeby to zrobić .
randki
- Harry … - zaczęłam  , a chłopak odwrócił głowę od telewizora i spojrzał na mnie -  to głupie , ale …chciałabym  wiedzieć czy  my jesteśmy ze sobą tak  na poważnie ?
Harry nic nie powiedział ,  odwrócił się  i pocałował mnie jednocześnie kładąc mnie na kanapie . Gdy skończył całować znajdował się nade mną   uśmiechnął się , a potem powiedział :
- Myślałem oczywiste .
- No , ale wiesz  że mnie o nic  takiego nie poprosiłeś … - położyłam dłonie na  jego ramionach  .
- Czyli Julia Green woli jak wszystko się mówi oficjalnie ? – spytał śmiejąc się , a ja potwierdzająco kiwnęłam głową – W takim razie Julio Green czy zostaniesz moją dziewczyną ?
- No raczej , nie inaczej – zaśmiałam się i pocałowałam go – ale musisz zabrać mnie najpierwszą randkę .
- A nie mamy tego już za sobą ? – śmiał się .
- Kochanie się to nie randka – odpowiedziałam – ja chcę na taką prawdziwą , na jakiej są Zayn i Paula – wyjaśniłam .
- Hahhahahha – Hazz zaczął się śmiać –  no dobra , w takim razie w sobotę  zabiorę cię na pierwszą, prawdziwą  randkę  , przyjadę po ciebie o 18 i pójdziemy na kolacje  , a potem na spacer przy gwiazdach …
- Ok. , pasuje mi – uśmiechnęłam się szeroko .
Następnie Harry dorwał się do moich ust , a potem zaczął schodzić coraz niżej .  Wplotłam  dłonie w jego   i myślę , że byłoby coraz fajniej , gdyby nie fakt , że ktoś nam przerwał .
piękne loki . Powoli zaczynaliśmy się rozkręcać
- Harry jak już chcesz się „pobawić ” z dziewczyną  to idźcie do twojej sypialni , a nie w salonie na widoku – zaśmiał się Zayn , który razem  z Paulą stał przy drzwiach .
Styles podniósł się i pomógł mi wstać  , mi było strasznie głupio , że znajomi zobaczyli nas w takiej sytuacji  , ale Harry tylko się śmiał . Przyjaciele usiedli na no fotelu , razem  .
- No to jak było na randce ? – zapytałam po chwili i oparłam się o ramię Harrego .
Paula spojrzała porozumiewawczo  na  Malika , ani ja , ani Harry nie zrozumieliśmy nic z tego spojrzenia , ale woleliśmy o nic więcej nie pytać  . Przez dłuższą chwilę  siedzieliśmy w ciszy , którą  przerwała Paulina :
- Julka my chyba powinnyśmy już iść – przyjaciółka zrobiła minę , którą robiła zazwyczaj robiła , gdy chciała ze mną bardzo o czymś pogadać .
- Masz racje – uśmiechnęłam się do niej i wstałam ze swojego miejsca , pocałowałam Harrego na pożegnanie i rzuciłam w stronę chłopców – Do jutra .
Później razem z moją przyjaciółką  wyszłyśmy z domu One Direction i ruszyłyśmy w stronę mojego domu . Paulina miała dzisiaj u mnie nocować . Na początku obie milczałyśmy , ale dobrze znałam moją przyjaciółkę i wiedziałam  , że już nie może doczekać się , żeby wszystko mi opowiedzieć .
- No dobra , opowiadaj – powiedziałam .
- A więc na początku było strasznie dziwnie , żadne z nas nie potrafiło podjąć tematu  i jedliśmy w ciszy , ale   , padło dokładnie takie samo pytanie – a później  już tematy same nam się kleiły , prawie cały czas gadaliśmy ,  po kolacji pojechaliśmy  jeszcze na punkt widokowi   - zakończyła .
potem Zayn zapytał się jakiej słucham muzyki , a ja się trochę wstydziłam powiedzieć , że słucham One Direction – w tej chwili przypomniała mi się sytuacja , gdy Harry podwoził mnie do szkoły tanecznej
- Ooo jak romantycznie  - przyznałam .
- No masz racje … - w jej głosie było  słychać wyraźną niepewność .
- Ej , co jest  ? Myślałam , że Zayn ci się podoba .
- Podoba mi się  , ale spotkaliśmy Perrie  - westchnęła , a ja spojrzałam na nią pytająco – i powiedzmy  , że … niezbyt za mną od tamtej pory przepada …
- I co w związku z tym ? – zapytałam zdziwiona .
- Eh … jak Zayn na chwile poszedł do łazienki to ona do mnie podeszła i powiedział , żebym się za bardzo nieprzyzwyczajana , bo Malik prędzej czy później  do nie wróci …
Podeszłam do przyjaciółki i mocno ją przytuliłam .
- Paula nie przejmuj się nią , pamiętasz co mówił Harry ? Zayn za tobą szaleję … to się liczy – zapewniłam ją .
                                                             ~Oczami Harrego ~
Zayn przed chwilą skończył  mi opowiadać jak minęła mu randka z Paulą , widać , że jest z niej bardzo zadowolony  i , że planuje to powtórzyć . Nagle do pokoju wpadł Louis i zaczął krzyczeć :
-  Harry włącz szybko telewizor na MTV  Taylor jest na żywo i gada o tobie !
- Pff… a co mnie to obchodzi – mruknąłem obojętnie – jakoś nie lubię na nią patrzeć – Zayn , który siedział obok mnie zaczął się .
- Oj , włącz to kur*a ! – krzyknął Tomlinson i  zabrał mi pilot .
Po chwili cała nasz trójka  siedziała z otwartą buzią słuchając tego co mówiła moja była dziewczyna na temat zdjęć moich i Julki ( jak oni tak szybko je dostaliśmy , spotykamy się jakieś dwa tygodnie ) . Taylor mówiła , że związek mój i Julki nie ma szans i , że prędzej czy później do niej wrócę . Reporterka chyba wierzyła w każde jej słowo , a ja prawie zakrztusiłem się chipsem  . Nie mogłem uwierzyć w to co słyszę , wstałem z kanapy , wziąłem ze sobą komórkę i poszedłem do swojego pokoju na górę . Zadzwoniłem do Julki  :
- Cześć kochanie – powiedziałem , gdy ucichł sygnał , a dziewczyna odebrała .
- Hej skarbie  , coś się stało ? – zapytała zdziwiona .
-  Mam prośbę uważaj na reporterów , paparatzzi itp. I jeśli przed twoim drzwiami będą stać ludzie z mikrofonami , albo kamerą to najlepiej nie wychodź z domu – poprosiłem .
- Dobrze – w jej głosie było słychać  wyraźne zaskoczenie – ale możesz mi  wyjaśnić co się dzieje ?
- Na razie jeszcze nic … - odpowiedziałem – Kocham cię .
- Ja ciebie  też .
________________________________________________________________________
Ten jest taki trochę lipny ,  bo się śpieszę do lekarza , więc ten był taki na szybko ;D  Wieczorem postaram się dodać coś lepszego :)
Czytacie = komentujecie <3

5 komentarzy:

Olaa-aleks1023 pisze...

Extra < 3 Oczekuję następnego ;)

Angel Heart pisze...

aaa nie moge sie doczekac wieczoru *.* chce dłuzsze <3 xd

Anonimowy pisze...

Zajebisty ! <33
Nie mogę się doczekać następnego ! ;**

Anonimowy pisze...

Nie mogę się doczekać nn : * .
Świetny : p

Unknown pisze...

super <3