środa, 22 maja 2013

Kiss you



Rozdział 5.
                                  ~Oczami Harrego~
- Harry wstawaj spóźnimy się przez ciebie do szkoły ! – usłyszałem głos Zayna i otworzyłem oczy .
Spojrzałem bez słowa na przyjaciela po czym przekręciłem się na drugi bok  i naciągnąłem kołdrę na głowę .
- Nie idę dzisiaj do szkoły – powiedziałem po chwili .
- A co masz  kaca po imprezie u mamusi twojej panienki ? – zaśmiał się Malik.
- Nie , nic oprócz pepsi tam nie wypiłem  -  podniosłem się i usiadłem na łóżku  - boję się  iść …
- Harry Styles boi się iść do szkoły pełnej lasek ? – Zayn był widocznie zdziwiony .
- Chodzi o Julkę  - westchnąłem  , a przyjaciel spojrzał na mnie pytającym wzrokiem – wiesz , że chodzę Sandrą ? – potwierdzająco kiwnął głową – no , a na tych korkach z matmy co dawałem Julce to Julkę pocałowałem  - wyjaśniłem – a wczoraj na tej imprezie  Jula też była i zobaczyła mnie z Sandrą …
- Uuu no to się wkopałeś – skomentował Niall , który właśnie wszedł do mojego pokoju – ale nie wiem czy pamiętasz , Julki dzisiaj w szkole nie będzie –przypomniał – ma próby do przedstawienia .
- A tak w ogóle to ty czujesz coś do Julki czy Sandry ? – zapytał Louis , który niespodziewanie wszedł do pomieszczenia .
- Liam jak też masz wejść jak skończę coś opowiadać to lepiej wejdź od razu ! – zawołałem , a po chwili Payne znalazł się w pokoju – a co do twojego pytania Louis … to  … sam nie wiem … na początku wydawało mi się , że  czuje coś do Sandry , ale jak patrzę na Julkę , albo ona jest blisko mnie to po prostu … eh…. Sam nie wiem co czuje – opadłem na poduszki -  jestem idiotą .
-  Harry musisz się zdecydować  , z którą z nich chcesz być , bo prędzej czy później , którąś z nich zranisz  - oznajmił Liam .
- Taa… już za późno  - odpowiedziałem – Julka nie chce mnie znać   , bo Sandra nagadała jej różnych głupot …
- Czyli bardziej zależy ci na Julce ? – to pytanie zadał Niall.
- Chyba tak – odpowiedziałem .
- No to rzuć Sandrę , bo na kilometr widać , że ty nic do niej nie czujesz ! – krzyknął Louis – I odzyskaj Julkę !
- Łatwo mówić  trudniej zrobić – skomentowałem .
-Dobra my idziemy do szkoły ,a  ty siedź tu i użalaj się nas sobą – zaśmiał się Liam i razem z resztą  opuścił mój pokój .
Wziąłem  leżący na biurku zeszyt i wyrwałem z niego kartkę , postanowiłem wypisać wady i zalety Sandry i to samo zrobić z Julką .
                                                                  Sandra
Wady – za każdym razem jak gdzieś idziemy i ona widzi papatratzzi to od razu leci , żeby zrobili nam zdjęcia . Bardziej niż mnie kocha mój portfel . Obraża się o byle co . Lubi robić przykrość innym ludziom . Nosi zbyt mocny makijaż i używa białej szminki (fuu)  . Myśli  tylko o sobie …
Chyba mi nie wystarczy tuszu w długopisie  , żeby wypisać wszystkie jej wady , więc na razie tyle wystarczy .
Zalety - … ?
Yyy … ona chyba nie ma zalet  , przejdźmy do Julii .
                                                                         Julia
Wady -  nie jest zbyt pewna siebie i  łatwo się zawstydza .
Zalety -  jest śliczna , świetnie całuje , jest mądra , miła , zabawna . Gdy się uśmiecha zapiera mi dech w piersiach  . Zawsze komuś pomaga , jest naturalna  i przede wszystkim niesamowicie tańczy …
Tym razem tuszu może mi nie wystarczyć , żeby wypisać zalety .
Chyba  decyzja jest prosta , ale teraz pozostaje jeszcze rzucenie Sandry  , a to już takie łatwe chyba nie będzie . No i jeszcze muszę jakoś przekonać do siebie Julkę , muszę ją jakoś przeprosić i pokazać jej , że zależy mi tylko na niej , a to też łatwe nie będzie . Podsumowując  jedna prosta decyzja ciągnie za sobą dwie trudne rzeczy .
                                                             ~Oczami Julii~
Cały dzień spędziłam na próbach  do występu , główna rola to masę roboty  , muszę być najlepsza  we wszystkim co robię , chcę wypaść  perfekcyjnie .  Ale w skupieniu się tylko i wyłącznie na tańcu 
przeszkadzają mi ciągłe myśli o Harrym .  Nie mogłam się uwolnić od wspomnień z wczorajszego dnia  ciągle chciało mi się płakać  , ale nie wiem czy z tego  co mówiła Sandra czy przez  swoją własną głupotę .  Mogłam pozwolić wyjaśnić to Harremu , nie powinnam od razu tak reagować , ale nie potrafiłam się powstrzymać przed histerią . Wczorajszej nocy płakałam tak bardzo , że nawet moja mama się mną zainteresowała i po raz pierwszy od bardzo dawna mnie przytuliła i zachowywała się tak jak powinna się zachowywać mama .  Chociaż tyle dobrego wyszło z tej całej sytuacji .  W tej chwili nadal byłam w sali  do ćwiczeń  , zostałam po godzinach i  ciągle  ćwiczyłam kroki jednego z układów „Jeziora Łabędziego” .
- Cześć – usłyszałam znajomy głos i w szybko się obróciłam .
-  Po co tu przyszedłeś ? – rzuciłam w stronę Harrego dość nieprzyjemnym tonem .
- Chciałem z tobą pogadać – powiedział i niepewnie podszedł  , gwałtownie się od niego odsunęłam .
- Nie mam czasu -  mruknęłam i z powrotem zaczęłam tańczyć nie zwracając na niego większej uwagi .
Chłopak oparł się o ścianę i przyglądał się każdemu mojemu krokowi . Próbując skupić się na krokach i obrotach nie zwracałam uwagi na Stylesa  , jednak mimo to jego  obecność bardzo  mnie rozpraszała . Po trzecim obrocie zatrzymałam się tuż przed nim i spytałam :
- Dlaczego ciągle tu jesteś ? Chyba jasno dałam ci do zrozumienia , że nie chce mieć z tobą nic więcej wspólnego ?!
- Nie denerwuj się – powiedział spokojnie- zerwałem z Sandrą .
- I to mi chciałeś powiedzieć ? Pewnie moja kuzyneczka nie była dla kogoś takiego wystarczając dobra .
- Nie rozumiem czemu ty widzisz w niej jakiś ideał , przecież ty jesteś 100 razy lepsza od niej  - odległość między mną , a Harrym wynosiła zaledwie kilka centymetrów .
- Pff… tylko wiesz to ona jest najpopularniejszą  dziewczyną w szkole , a ja tą znienawidzoną przez wszystkich – przypomniałam mu , czułam się niekomfortowo  , gdy on był tak blisko , ale coś nie pozwalało mi się ruszyć .
Chłopak położył na moich biodrach swoje dłonie i przyciągnął mnie tak blisko , że stykaliśmy się  ciałami .
- Styles – powiedziałam stanowczo , ale nie robiłam nic , aby mu przeszkodzić .
Chłopak zaczął składać pocałunki na mojej szyi  stopniowo schodząc coraz niżej .
- Harry my nie możemy tutaj tego zrobić – oznajmiłam , jego dłonie zsunęły się z moich bioder na pośladki , a ja oplotłam ręce w jego pasie .
- Idziemy do mnie czy do ciebie ? – zapytał Hazz praktycznie się ode mnie odrywając .
- Ale my chyba nie powinniśmy – próbowałam powstrzymać go i siebie , ale chyba trudniej było mi pokonać własne pragnienie .
- Przecież to nic złego – uśmiechnął się słodko i złapał mnie za rękę po czym zabrał moją torbę  i pociągnął za sobą do samochodu – możemy jechać do mnie  , ale nie wiem czy lubisz jak pod drzwiami siedzi czwórka  chłopaków  , a później publikują różne głupie rzeczy na twister’rze…
- Moja mama ma dzisiaj nockę , wróci jutro popołudniu , możemy jechać do mnie – powiedziałam , skoro  już mamy  to zrobić to chyba wolę u siebie w domu  niż tak jak powiedział Harry  słyszeć jak  czwórka moich pozostałych idol  będzie komentować nasze zachowanie .
- No to spoko – Harry wydawał się być bardzo rozluźniony , ja wręcz przeciwnie .
Po kilku minutach dojechaliśmy do domu , Harry zaparkował na podjeździe , wyszliśmy z pojazdu i weszliśmy do środka .
- To co … gotowa? – chłopak uśmiechnął się cwaniacko i przycisnął mnie swoimi ciałem do ściany .
- Gotowa ? Nie wiem … to mój pierwszy raz i… trochę się stresuje – westchnęłam .
- Spokojnie – pocałował mnie delikatnie i wziął na ręce – na pewno będziesz wspaniała .
Harry zaniósł mnie do mojego pokoju i się zaczęło . Wiem ,  że robię źle , ale  moje pragnienie było zbyt silne , abym mogła je powstrzymać . Czuć jego dotyk na swoim ciele to było coś niesamowitego . Mam nadzieję , że nic złego z tego nie wyjdzie … Wczoraj Harry jeszcze chodził z Sandrą , a dzisiaj kocha się ze mnę . Nie to nie może mieć dobrego zakończenia…
____________________________________________________________________
Raczej jeszcze jutro  raczej nie idę do szkoły  , więc raczej jeszcze dzisiaj coś dodam :) 
Czytacie = komentujecie <3 Kocham was ^^

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

MEgaaa <333

Unknown pisze...

*.* Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper! Czekam na NEXT <333

Anonimowy pisze...

Zajebiste ! <33

Anonimowy pisze...

Supeeer .! ;**

Anonimowy pisze...

Czekam NN ^^

Anonimowy pisze...

Kocham to <33

Angel Heart pisze...

daleeej <3

Madzix pisze...

Mrrr czekam nn ;*

Unknown pisze...

super !! <3

Anonimowy pisze...

uuu ,nn ;*

Anonimowy pisze...

Wspaniały ...
Brak słów po prostu < 3333333333

Anonimowy pisze...

najlepszy;)