niedziela, 26 maja 2013

Kiss you



Rozdział 13.
                                                         ~Oczami Harrego ~
- Cześć smutasie – podniosłem głowę z nad zeszytu i zobaczyłem przed  sobą Paulinę , za którą stał Zayn.
- Hej – odpowiedziałem obojętnie i ponownie zająłem się pisaniem .
- Mamy do ciebie sprawę – zaczął Malik i razem ze swoją dziewczyną usiadł naprzeciwko mnie , spojrzałem na nich pytającym wzrokiem .
- Wiemy jak ci pomóc – wyjaśniła dziewczyna .
- Pomóc ? – spytałem sarkastycznie – mnie się nie da już pomoc , dziewczyna , którą kocham nie chce mnie znać – westchnąłem – sama widziałaś jak się dzisiaj w szkole zachowywała ,  traktuje mnie jak powietrze …
- Po pierwsze zasłużyłeś na to , żeby cię tak traktowała –oznajmiła , a ja niechętne przyznałem jej racje – a po drugie ona cały czas cię kocha .
- Harry , a tak właściwie to czemu ty całowałeś Sandrę ? – zapytał Zayn .
- To nie ja ją pocałowałem tylko ona mnie – odpowiedziałem – bo ona chciała do mnie wrócić , mówiła , że nie może beze mnie żyć i wie , że ja też ją kocham  i ogólnie  piepsz*ła jakieś głupoty , a ja jej na to , żeby się ode mnie odwaliła i dała mi spokój , no i wtedy ona zobaczyła , że Julka idzie i się na mnie rzuciła – mówiłem tak szybko , że nie jestem pewien czy cokolwiek zrozumieli .
- Aha , a jak bardzo chcesz odzyskać Julkę ? – spytała Paula.
- Najbardziej na świecie , byłbym nawet w stanie odjeść z One Direction – odpowiedziałem .
- Nie szalej Styles – zaśmiała się dziewczyna – Julka by tego raczej nie chciała – uśmiechnęłam się – ona chce , żebyś pięć razy udowodnił jej jak bardzo ją kochasz .
- Czemu akurat pięć ? – byłem trochę zdziwiony , nie lepiej raz , a dobrze ?
-  5 października po raz pierwszy się całowaliście, a poza tym 5 to jej szczęśliwa liczba – wyjaśniła mi  .
- Aha … ale jak mam 5 razy udowodnić jej , że ją kocham ?! - moja bezsilność powoli przeradzała się w złość .
- Spokojnie – Malik zaśmiał się – jedną rzecz już masz za sobą …
Nie wiedziałem o co chodzi dlatego spojrzałem na Paulinę z nadzieję , że wytłumaczy mi to co miał na myśli jej chłopak i tak też zrobiła :
- Wczoraj na koncercie zadedykowałeś je „Over Again ” i to była ta pierwsza rzecz , jak  wtedy zacząłeś o niej mówić , a potem śpiewać to się popłakała – na jej twarzy pojawił się uśmiech – Harry dasz radę , jak byliście razem to codziennie udowadniałeś jej jak bardzo ją kochasz  co to dla ciebie pokazać jej to tylko 5 razy , ona nie może bez ciebie żyć , poradzisz sobie – razem z Zaynem wstała i wyszła z mojego pokoju .
Muszę wymyśleć cztery rzeczy , którymi udowodnię Julce swoją miłość hm … to nie może być takie trudne . Już chyba wiem co zrobię jako drugie …
                                                             ~Oczami Julii~
Dzisiejszy dzień w szkole był chyba najgorszym w całym moim życiu , tak trudno było mi siedzieć obok Harrego i się do niego nie odzywać  , nie uśmiechnąć . Bardzo mi go brakuję , ale wiem , że przecież nie mogę tak po prostu do niego wrócić , bo to by było wbrew temu co sobie postanowiłam , więc na razie muszę trzymać się planu . Prócz moich zmartwień związanych z Harrym dochodzą coraz częstsze próby oraz   ona to sobie wyobraża , do powrotu taty zostały jeszcze dwa tygodnie , nie wiem  co ona zrobi , ale jestem pewna , że nie zamierza powiedzieć mu prawdy , a mój tata będzie przekonany , że nowe dziecko jest jego.
sprawa z mamą . Po prostu nie wiem jak
Teraz  jest już późny wieczór , siedzę jak zwykle sama w domu przed telewizorem i oglądam MTV . Jak na razie nie lecą żadne fajne teledyski , w kółko puszczają to samo , ale nie mogą puścić choć raz One Direction . Eh.. no trudno , poszukam czegoś innego. Wzięłam pilota do ręki zaczęłam skakać po kanałach , niestety sam powtórki . Znudzona  wyłączyłam telewizor i wstałam z fotela , takie wieczory zazwyczaj spędzałam z Harrym , z nim nawet oglądanie po raz 100 tego samego filmu było ciekawe , tak bardzo mi tego brakuje . Chciałam już iść na górę do swojego pokoju , gdy nagle usłyszałam dzwonek do drzwi . Zdziwiona podeszłam do nich i zerknęłam przez wizjer  , po drugiej stronie stał Harry. Zawahałam się , otworzyć czy może lepiej nie ? Mimo niepewności otworzyłam .
- Czego chcesz ? – przywitałam go dość nie przyjemnie .
- Tylko się nie denerwuj – poprosił – chciałem ci tylko to dać … - podał mi średniej  wielkości kopertę .
- A co to ?
- Sama zobaczysz – uśmiechnął się pokazując szerg swoich ślicznych , białych zębów, a pode mną ugięły się kolana .
Po mimo tego , że żadne z nas już nic nie mówiło nadal staliśmy naprzeciwko siebie i wpatrywaliśmy się w swoje oczy , tak jakby coś nie pozwalało nam ruszyć się z miejsca . Szczerze mówiąc to najchętniej wbiłabym się w jego słodkie , różowe wargi i zapomniała o tym wszystkim co do tej pory się wydarzyło.
- Eh… wiem , że to nie wystarczy , ale chciałbym cię jeszcze raz za to wszystko przeprosić – Harry mówił ze wzrokiem wbitym w czubki swoich trampek , jakby bał się spojrzeć mi w oczy – nigdy nie kochałem Sandry , ja kocham tylko ciebie Julka  , ale wiem , że muszę jeszcze zrobić jeszcze 4 rzeczy , żebyś mi w to uwierzyła …
- Gadałeś z Paulą ? – zaśmiałam się cicho.
- Mhm – na jego twarzy pojawił się ponownie uśmiech .
- Co jest w tej kopercie ?
- Piosenka – wyjaśnił – napisałem ją dla ciebie …
- Musisz zrobić jeszcze dwie rzeczy … - tym razem to ja się do niego uśmiechnęłam – dobranoc – chłopak odwrócił się i odszedł od moich drzwi , a ja je zamknęłam .
Od razu otworzyłam kopertę  i zaczęłam czytać tekst piosenki , a czytając go z oczu płynęły mi łzy , byłam wzruszona , jeszcze nikt nigdy nie zrobił dla mnie czegoś takiego . Słowa piosenki były takie :
Don’t try to make me stay or ask if I’m okay
I don’t have the answer
Don’t make me stay the night or ask if I’m alright
I don’t have the answer

Liam:
Heartache doesn’t last forever
I’ll say I’m fine
Midnight ain’t no time for laughing
When you say goodbye

It makes your lips so kissable
And your kiss unmissable
Your fingertips so touchable

And your eyes,

Irresistible

I’ve tried to ask myself,
Should I see someone else?
I wish I knew the answer

But I know if I go now
If I leave and I’m on my own tonight,
I’ll never know the answer

Midnight doesn’t last forever
Dark turns to light
Heartache flips my world around,
I’m falling down, down, down that’s why

I find your lips so kissable
And your kiss unmissable
Your fingertips so touchable

And your eyes,
Irresistible

Irresistible (Irresistible)
Irresistible (Irresistible)
Irresistible (Irresistible)
Irresistible

It’s in your lips and in your kiss
It’s in your touch and your fingertips
And it’s in all the things and other things,
That make you who you are
And your eyes irresistible

It makes your lips so kissable
And your kiss unmissable

Your fingertips so touchable

And your eyes,

your eyes,

your eyes, your eyes, your eyes,
your eyes

Irresistible

Harry udowodnił mi już 3 razy jak bardzo mnie kocha :
1.1.Zadedykował mi „ Over Again ”
2. 2.Napisał dla mnie piosenkę .
3. 3.Przyszedł i powiedział to co czuje .
_____________________________________________________________________
n   No to tyle :) Następny rozdział będzie w środę , no chyba , że wyjdą mi złe wyniki badań i będę musiała siedzieć w domu to wtedy pewnie będzie wcześniej :) Tak wiem , że taki sobie wyszedł ten rozdział , ale jakoś miałam dzisiaj słabą wenę ;D
                                                            Czytacie = Komentujecie <3

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super , czekam nn :)

Olaa-aleks1023 pisze...

Czakem na next ;* Nie mogę się doczekać ;*

Unknown pisze...

Zajebiste :3 Czekam na NEXT <3

Anonimowy pisze...

ŚWietny <3

nic pisze...

MEGA *.*