niedziela, 12 maja 2013

I want you to rock me



Rozdział 38.
                                      ~Oczami Julii~
Dzisiejszy dzień był wręcz okropny ! Jedne z najgorszych w moim życiu . To wszystko totalnie mnie   tak , aby muzyka całkiem wypełniła mój umysł . Jednak nie trwało to zbyt długo , bo po kilku minutach poczułam jak moje usta  dotykają  dobrze znajome i ciepłe wargi . Otworzyłam oczy i zobaczyłam Harrego , po jego minie dało się poznać , że nie jest w zbyt dobrym humorze , nic nie mówiąc mocno go przytuliłam , chłopak wtulił się we mnie . Może mi się wydawało , ale Styles płakał , czułam jak jego łzy spadają na moją koszulkę . Zastanawiałam się czy mówić mu o tym co powiedziała mi dzisiaj Taylor , nie chciałam go dobijać  , więc wolałam poczekać aż on pierwszy zacznie się zwierzać.
wykończyło , nie mając na nic siły , ani ochoty położyłam się u siebie sypialnie i próbowałam trochę odpocząć . Na szczęście dzieci mi nie próbowały przeszkodzić , jak zwykle siedziały w swoim pokoju zajęte spiskowaniem . Włożyłam słuchawki w uszy , włączyłam „They don’t know about us” i próbowałam o niczym nie myśleć. Jednak najwyraźniej wybrałam złą piosenkę , bo ona tak naprawdę opisywała to co się dzieje teraz ze mną i z Harrym , prawie nikt nie potrafi zrozumieć , że łączy nas coś niepowtarzalnego . Poczułam jak po moich policzkach spływają łzy , zamknęłam oczy i jeszcze bardziej pod głosiłam jeszcze bardziej
- Julka kocham cię , pamiętaj o tym bez względu na wszystko – powiedział nadal kryjąc twarz między moimi ramionami .
Delikatnie podniosłam jego głowę tak , aby spojrzał mi prosto w oczy , delikatnie się uśmiechnęłam , a następnie pocałowałam go i otarłam dłonią łzę , która płynęła wąską strużką po jego policzkach.
- Przecież dobrze wiesz , że nigdy o tym nie zapomnę – odpowiedziałam cicho – ale powiedz mi co się stało ?
- Rozmawiałem dzisiaj z Modest – powiedział poważnym tonem .
- Aha – skomentowałam krótko – ale dlaczego ?
- Nie chcę już być z Taylor – westchnął – chcę być z tobą , bo to ciebie kocham , ale najwyraźniej ci ludzie nie potrafią tego zrozumieć …
- Eh … muszę ci coś powiedzieć – zaczęłam niepewnie , a Hazz zerknął na mnie zdziwiony – Taylor wie o nas … - urwałam na chwilę chcąc zobaczyć jego reakcje , jednak ona siedział w takiej samej pozycji jak wcześniej patrząc na mnie zdziwionym wzrokiem – zadzwoniła do mnie dzisiaj , powiedziała , że się zemści …
Żadnej reakcji , nie wiedziałam jak się zachować , uciekałam od niego wzrokiem  czekając aż w końcu  Harry po prostu wbił się w moje usta , byłam zszokowana , ale oddałam pocałunek . Potem znowu zapadłam między nami cisza , ku mojemu zdziwieniu Harry wydawał się być dość szczęśliwy .
cokolwiek zrobi. W końcu się doczekałam . Zamiast mówić
- Harry sorry , ale trochę nie rozumiem czemu fakt , że Taylor chce mnie zniszczyć cię cieszy , możesz mi to wytłumaczyć ? – poprosiłam.
- No , bo ona ma teraz powód , żeby ze mną zerwać ! Więc jak ona ze mną zerwie to ja będę mógł być z tobą !
- Eh … tyle , że ona powiedziała , że będziesz jej czy tego chcesz czy nie – dopowiedziałam po chwili jednocześnie ugaszając entuzjazm chłopaka .
-  Ku*wa – powiedział załamany .
- Tato nie ładnie jest przeklinać – zaśmiała się Darcy , która razem z Filipem weszła do pokoju.
- Podsłuchiwać też nie – odpowiedział jej Harry.
- Nie podsłuchiwaliśmy – bronił się Filip – przed chwilą przyszliśmy .
Resztę wieczoru spędziliśmy typowo rodzinnie , oglądaliśmy film w telewizji . Do tej  całej zaistniałej dzisiaj sytuacji miałam bardzo pesymistyczne nastawienie , bałam się co może z tego wyniknąć . Taylor raczej łatwo nie odpuści , więc w sumie to już po mnie … 
____________________________________________________________________
Jak na razie to tyle ;) Zostawiam was w niepewności ^^ Tak wiem jestem okropna , ale i tak was kocham :* No to do piątku i będę wdzięczna za komentarza <3

15 komentarzy:

nic pisze...

jejku.. świetne jak zawsze <3

Anonimowy pisze...

Zajebiste jak zawsze ! ;**
Tak jesteś okropna, ale też cię kocham <33
Czekam na następne ! :D

Anonimowy pisze...

Kochamm < 3333333

Anonimowy pisze...

Świetny jak zawsze. !
Czekam nn <33

Anonimowy pisze...

Kocham ten blog <3 Świetny jest ! :)

Anonimowy pisze...

Szybko następny.! Bardzo fajny rozdział ! :P

Anonimowy pisze...

Zajebiście piszesz ! Czekam na następny rozdział ~! ^^

Anonimowy pisze...

Bardzo dobrze piszesz nie przestawaj pisać a ten rozdział świetny ! ;**

Anonimowy pisze...

Po prostu Zajebisty ! ^^

Anonimowy pisze...

Nie mogę przestać tego czytać < 3 Masz talent po prostu ! ; )))
Czekam na następny ; **
Nie przestawaj pisać ! < 3
ii brak słów ;D

Anonimowy pisze...

<3 Ja chce dalej!!! <3 Masz talent!!Czekam z niecierpliwością na NEXT!!! :*

Anonimowy pisze...

Pisz dalej pisz ! ^^

Anonimowy pisze...

Nie mogę się doczekać następnego rozdziału a ten jest wręcz zajebisty ! <333

Anonimowy pisze...

Wiesz , że to co tworzysz jest wspaniałe? Te opowiadanie tak strasznie mnie wciągnęło , że aż z niecierpliwością wyczekuje na następne :D

Anonimowy pisze...

Coś niesamowitego .! ;**
Dalej poproszę ! <333